تسلیت
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : لیال       

شهادت حضرت فاطمه (س) بر شما تسلیت باد.

 



نظرات شما عزیزان:

غم عشق(کاکوی شیرازی)
ساعت7:28---4 ارديبهشت 1392
سریعتر بگذر ای روز


مثال باد و طوفان


که میخواهم نگارم را ببینم


سریعتر بگذر ای ساعت


سریعتر بگذر ای نامهربان لحظه های بی کسی


که می خواهم نگارم را ببینم....!


کلبه ی عاشقان تنها
ساعت21:39---1 ارديبهشت 1392
خدا فعلا سکوت کن

یعنی فعلا نه همیشه هیس

من تو رو به وجود آوردم نه تو منو

خودم تو ذهنم ساختمت بهت قدرت دادم

تو هم یواش یواش رفتی اون بالا ها

الان باید از بین ببرمت؟ ولی من بخشیدمت برو فقط برو

چون دیگه دوستت ندارم

خوشحالم که غولی به نام زمان هست

همه چیز رو با خودش میبره همه رو همه.....


عقیل
ساعت17:26---1 ارديبهشت 1392
قسم به تین وعنکبوت به مرغ باغ ملکوت ازته دل برات بگم دنیافدای تارموت .


شراب شیراز
ساعت7:59---30 فروردين 1392


می گن : منتظر نباش کسی بیاد

که دنیا را بهت بده !

دعا کن کسی پیدا بشه

که تو را به دنیا نده . . .

من كه با دنیا عوض شدم

تو دعا كن كه...


نازنینی از دیار حافظ
ساعت16:04---27 فروردين 1392


تا يادي هست من به ياد توام ،

مگر آن روزي كه نه مني هست و نه يادي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php