گاهی...
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 12198
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 23:55 ::  نويسنده : لیال       

من كساني را مي شناسم كه با صداي بلند دعا مي خوانند، اما دستشان به ستاره اي نمي رسد
اما كساني هستند كه بي دعا با خدا دست ميدهند!


نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت23:53---26 بهمن 1391
کمترین آرزویم این است:
هرگــز با چشـــمان مهربانت،
نامهربانــــــــــی روزگــار را نبینی....


پیچک عشق(مجید)
ساعت23:29---26 بهمن 1391
دیرگاهیست که تنها شده ام/قصه غربت صحرا شده ام/وسعت درد فقط سهم من است/بازهم قسمت غم ها شده ام /دگر آئینه ز من باخبر است/که اسیر شب یلدا شده ام/من که بی تاب شقایق بودم/همدم سردی یخ ها شده ام /کاش چشمان مرا خاک کنید/تانبینم که چه تنها شده ام...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php