یاداوری
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 23:18 ::  نويسنده : لیال       
برای خودت زندگی کن،

کسی‌ که ترا دوست داشته باشد،

با تو میماند!
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی ربانی
ساعت14:36---6 اسفند 1391
سلام
ای غایب از نظر به خدا میسپارمت
جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
------------------
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
دایم گل این بستان شاداب نمیماند
دریاب ضعیفان را در وقت توانایی
مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد
کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی
-------------------
قضای آسمانی بود مشتاقی و مهجوری
چه تدبیری توانم با قضای آسمانی کرد؟
بالایی ها مربوط به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریفه
و اما درباره نظری که دادین:
باید بگم:
خیلی ممنون از نظری که دادی
باز هم از این کارها بکن
تشویق آدم رو شارژ میکنه
موفق باشی


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت16:40---8 بهمن 1391




وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن



به تمام جزئیاتش...

به لبخند بین حرف هایش..

به سبک ادای کلماتش،

به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..

به چشم هاش خیره شو..

دستهایش را به حافظه ات بسپار...

گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند...


یــــــاس
ساعت21:41---6 بهمن 1391
چایت را بنوش؛
نگران فردا نباش؛
از گندمزار من......؛
مشتی کاه می ماند برای بادها....
نیما یوشیج


my love
ساعت0:03---6 بهمن 1391
ديدي که سخت نيست
تنها بدون من؟؟..!!
ديدي صبح مي شود
شب ها بدون من؟؟..!!
اين نبض زندگي بي وقفه ميزند...
فرقي نمي کند...
با من... بدون من...
ديروز گرچه سخت..!!
امروز هم گذشت...
طوري نمي شود
فردا بدون من


یــــــاس پارسی
ساعت23:38---1 بهمن 1391
دنیا را بد ساخته اند …
کسی را که دوست داری،
تو را دوست نمی دارد …....
کسی که تو را دوســـــــت دارد،
تو دوستـــــــــــــــش نمی داری ..…
اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد …...
به رسم و آئین ،هرگز به هم نمی رسند …
و این رنج است …..
دکتر علی شریعـــتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php