باران
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 12201
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, :: 23:42 ::  نويسنده : لیال       

يك شب از آبي چشمان تو باران باريد

 آسمان دل من اشك فراوان باريد

 نظم باران نگاه تو پس از يك رويا

رفت و آشفته ترين برف زمستان باريد

 من نشستم كه تو در خاطره ام بنشيني

و نشستي تو و يك ابر گلستان باريد

 آسمان دل من صاف تر از آينه است

با نگاه تو هم از آينه باران باريد!



نظرات شما عزیزان:

mahdiba/باران عشق
ساعت22:36---23 آبان 1391
گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری



سلام .
حال شما ؟
از محبتت ممنونم....


yas
ساعت18:00---9 آبان 1391
$$$$_______________________________$$$$$

__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*

___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*

____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$

______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****

__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,

_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,

____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$

___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,

_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,

*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*

______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,

____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

*.°

?

...°

....O

.......°o O ° O

.................°
پاسخ:سلام خانم گل. دو روزه نمیتونم به وبت بیام .وقتی باز میکنم وبلاگت رو فقط قالب خالی رو نشون میده.بهر حال من اومدم گل بانو ولی موفق به زیارت نشدم...


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:17---9 آبان 1391
اینجا ایران است!

کشوری که بعضی مرد هایش جوری نگاه به اندامت و پاهایت میکنند
... ...که از زندگی خسته میشوی!

همیشه هم همان پسری که میگوید به فکر تنت نیست بیشتر دنبال رنگ لباس زیرت میگردد!


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت9:55---9 آبان 1391
بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده...
دست به خلاف بزنیـم...
من اندوه تـــو را مـــی دزدم...
تو تنهـایـی مـرا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php